Eskişehir Yatırım İzleme Ve Koordinasyon Başkanlığı - Kapalı Devre Kamera Sistemi Ve Bilgisayar Yedek Malzeme Alımı İşi

22.04.2021

ESKİŞEHİR İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNCE KULLANILMAK ÜZERE KISMİ TEKLİF İLE KAPALI DEVRE KAMERA SİSTEMİ VE BİLGİSAYAR YEDEK MALZEME ALIMI İŞİ

YATIRIM İZLEME MÜDÜRLÜĞÜ YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIKLARI ESKİŞEHİR YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğünce Kullanılmak Üzere Kısmi Teklif İle Kapalı Devre Kamera Sistemi ve Bilgisayar Yedek Malzeme Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2021/237534

 

1-İdarenin

a) Adı

:

YATIRIM İZLEME MÜDÜRLÜĞÜ YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIKLARI ESKİŞEHİR YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI

b) Adresi

:

Deliklitaş Mah. İki Eylül Cad. 121 26090 ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR

c) Telefon ve faks numarası

:

2222332823 - 2222312827

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğünce Kullanılmak Üzere Kısmi Teklif İle Kapalı Devre Kamera Sistemi ve Bilgisayar Yedek Malzeme Alımı İşi

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

1. Kısım TEM Şube Müdürlüğü Montaj Dahil Kamera Sistemi Alımı İşi ( 15 Kalem ) 2. Kısım Bilgisayar Yedek Malzemesi Alımı İşi ( 28 Kalem )
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Tem Şube Müdürlüğü (1. Kısım ) ve Bilgi Teknolojileri ve Haberleşme Şube Müdürlüğüne (2. Kısım )

ç) Süresi/teslim tarihi

:

1. Kısım TEM Şube Müdürlüğü Montaj Dahil Kamera Sistemi Alımı İşinin Süresi İş başlama tarihinden itibaren 45 gündür Yüklenici, kurulumu yapılacak olan sistemleri tüm ihtiyaçları karşılar ve çalışır bir durumda teslim edecektir. Yüklenici, ürünlerin sevkiyatı, testler, muayene ve kabulleri gibi tüm aşamalarda görevlendirilecek personelin isimleri, proje yöneticisi vb. detayları işe başlamadan önce Kurum ile paylaşacaktır. Diğer hususlar teknik şartnamede belirtilmiştir. 2. Kısım İş Bilgisayar Yedek Malzemeleri işe başlama tarihinden 15 gün içerisinde Bilgi Teknolojileri ve ve Haberleşme Şube Müdürlüğüne teslim edilecektir.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşme tarihinden itibaren işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

10.05.2021 - 11:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Eskişehir YİKOB, İhale Servisi Deliklitaş Mah. 2 Eylül Cad. 121 Odunpazarı/ESKİŞEHİR


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

1. Kısım Kamera Sistemi Alımı işi için Teklif veren İstekliler  Tedarik edilecek mallardan (İZLEME VE KONTROL YAZILIMI, ENERJİ BESLEME KABLOLARI (3x2 TTR),CAT 6A UTP KABLO, CAT6A PATCH PANEL  (24 Port), KABLO KANALETLERİ (40x25 Ölçüsünde Kendinden Yapışkanlı) KALEMLERİ HARİÇ ) Diğer malzemelerin teknik şartname ile uyumluluğunu gösteren ürün katalog veya teknik özeliklerini belirten dokümanlar Yeterlilik Bilgileri tablosunun ilgili satırında beyan edilcektir. ( İstekliler Yeterlilik Bilgileri Tablosunda birden fazla satır kullanarak teknik şartnameye uyumluluğunu gösteren bilgi, beyan girişinde bulunabilir veya  tedarik edilecek malların teknik şartname ile uyumluluğunu gösteren ürün katalog veya teknik özeliklerini belirten dokümanlara link uzatısı ile ulaşım sağlayabilir. Link yardımı ile sağlanan dökümanlarda idareden kaynaklı olmayan her türlü kötü yazılım indirme hatası vb. durumlarda sorumluluk yükleniciye ait olacaktır. )

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 1. Kısım TEM Şube Müdürlüğü Montaj Dahil Kamera Sistemi Alımı İşi kısmında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 
90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

 

Bizi Takip Edin

Arifiye Mahallesi İki Eylül Caddesi No:66 Odunpazarı Eskişehir -- Kep Adresi: icisleribakanligi@hs01.kep.tr
+90(222) 214 2626 Belge Geçer :+90(222) 214 2763